پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226557
مشکلات آيفون 7 و 7پلاس صداي کاربران را درآورد
تاریخ انتشار : 1395/07/13 09:16:46
نمایش : 1039
با گذشت هفته‌ها از عرضه آيفون 7 و 7 پلاس خريداران اين گوشي‌ها به مشکلات مختلفي در طراحي و کارکرد آنها اشاره کرده‌اند که برخي باعث نارضايتي شديد شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از جمله اين مشکلات مي‌توان به عدم برقراري ارتباط، ضعف آنتن دهي، اختلال بلوتوث، عدم پشتيباني صحيح از شبکه هاي نسل چهارم و غيره اشاره کرد.

بر اساس پرسشنامه هايي که در سايت هاي فناوري مشهور 9toMac  و Gizmodoبراي بررسي مهم ترين مشکلات آيفون 7 و 7 پلاس منتشر شده، متداول ترين مشکل در دو گوشي مذکور اختلال در استفاده از قابليت بلوتوث است که اتصال گوشي به خودرو براي شنيدن موسيقي يا انجام امور ديگر را ناممکن مي کند.

خريداران اين گوشي که از خدمات اپراتور وريزون استفاده مي‌کنند نيز مي گويند آيفون 7 آنها از نسل چهارم شبکه‌هاي تلفن همراه يا همان ال تي اي پشتيباني نمي‌کند.

کاربران در توضيح اين مشکلات گفته‌اند گوشي‌هاي تازه آنها به طور خودکار به خودرو يا بلندگوي آن متصل نمي‌شود. کاربر ديگري اتصال بلوتوث آيفون 7 را يک کابوس توصيف کرده است، زيرا اين ارتباط به طور مداوم قطع مي شود و لذا نمي شود به موسيقي گوش کرد. اين مشکل در مورد هدفون ‌اي بلوتوث و اتصال به ديگر سيستم هاي تفريحي خودروها مانند Ford Focus، Volkswagen Jetta GLI، BMW 335i  و Toyota Venza هم گزارش شده است.

از سوي ديگر نقص در اتصال به شبکه هاي LTE هم موجب شده کاربران به شبکه‌هاي کم سرعت تر نسل سوم بازگردند و تبادل داده را با سرعت پايين تري انجام دهند. اپل سيستم عامل به روز شده iOS 10.0.2 را هم براي حل مشکلات مذکور ارائه کرده ولي اين سيستم عامل هم نتوانسته رضايت کاربران را جلب کند.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html